Opkomsten

Groepsraad
Zaterdag, 07 November 2020, 13:30 - 14:30
door Raymond
Beste leden van de groepsraad,

Zaterdag 7 november staat de stemming voor het nieuwe bestuur op de agenda. Deze zal ditmaal middels een digitale stemming gaan.
Graag nodigen wij jullie uit om digitaal aanwezig te zijn op de groepsraad 7 november, inloop vanaf 13:30 en start om 13:45. We willen iedereen vragen om op tijd 'online aanwezig' te zijn zodat we vlot kunnen beginnen. Naast de stemming zullen ook enkele andere zaken worden besproken tijdens de groepsraad.

Wat heb je nodig om deel te kunnen nemen aan de online groepsraad en stemming:
- Een tablet, PC, laptop of telefoon
- Liefst een headset of oortjes
- Een webcam (niet noodzakelijk)

Hoe werkt het:
1. We hebben een online vergadering georganiseerd via Microsoft Teams (voor deelname hoef je geen account te hebben)
2. Neem deel aan de vergadering middels deze link: Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
3. Wanneer de online sessie begint willen we vragen aan iedereen om zijn/haar device op 'mute' te zetten

Waar stemmen we voor:
Voorzitter; kandidaten Raymond Kerstens & Wessel Hartman
Secretaris; kandidaat Max van der Heijden
Algemeen bestuurslid; Cindy Uildriks, Sven Schijvenaars, Sven Brocatus (tevens Wessel, Raymond en Max wanneer zij niet worden gekozen voor een andere bestuursfunctie).

Let op, je mag enkel stemmen als je zelf online aanwezig bent middels de Microsoft Teams Meeting bij de groepsraad van a.s. zaterdag.
Tijdens de groepsraad a.s. zaterdag zal uitleg worden gegeven hoe de stemming vorm krijgt (stemming vindt plaats middels een applicatie, hier is ook geen account voor nodig).

Lang verhaal mand:
Zaterdag 7 november, 13:30, groepsraad met stemming nieuw bestuur Scouting Andriessen via Microsoft Teams.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijk groet,

Max van der Heijden
Secretaris a.i. namens bestuur en groepsraad Scouting Andriessen groep Oud Gastel.
Locatie Scouting Andriessengroep, Hellestraat 2A, 4751 CM Oud Gastel, Netherlands